onsdag 22. januar 2014

Lite på programmet i dag?

Det ble bingo i går, ja da det ble det. Det var en ny opplevelse, og artig.  Kanskje jeg skal gå neste tirsdag også.  Og inntekta går til diverse som trengs her på huset.  Nå er det ny TV som står på planen, en stor TV til salen nede, klar til OL.

Jeg har fått noen kommentarer fra de andre her, på at jeg takket nei til utprøving av surstoff ved anstrengelser.  Noen mener jeg burde ha takket ja til tilbudet fordi det er veldig vanskelig å få surstoff hjemme senere, hvis det skulle bli nødvendig.  Kanskje jeg bør drøfte det med legen igjen, på neste legetime? Jeg vet jo ikke så mye om hva det innebærer.

Det ble en hel time i treningsrommet i dag.  Og øvelsene gikk veldig bra.  Jeg ble ikke andpusten av beinøvelsen, kan det tyde på en bedring tro?  Tillegget gikk også greit, nå har jeg fem forskjellige øvelser/apparater.  I morgen har jeg vært her i en uke, da er det vel kanskje på tide med å utvide til trim to ganger pr dag.  Jeg har lyst til å prøve meg på Lett morgentrim, men det er kl 9:00 og jeg er jo så treg om morgenen.

Ellers så  ligger jo både korridorene og trappene her, hele dagen så mye vi orker.
Ca hundre meter herifra ligger vaskerommet.  Joda det er vaskerom her, med vaskemaskin, tørketrommer, strykejern og strykebrett.  Vaskepulver finnes også disponibelt.  Når man skal være her i fire uker så kan det jo være greit å ha den anledningen til å vaske litt klær.

På programmet i dag har det vært tilbud om Psykomotorisk Bevegelsesgruppe.  Jeg får nok vente med dette, til neste uke kanskje.  Det var også en trimgruppe kl 09:00 som het Utvidet middelstrim, den er litt hardere enn lett morgentrim.  Kanskje jeg kan delta i den siste uka mi her?
Godt utvalg med skyllemiddel og vaskemiddel
 Og så må man ikke bruke tørketrommel, det går an å henge det opp som dette her også
Strykebrettet står klart.

Det har vært litt internettproblemer her i kveld, det går av og på, akkurat som Telenor, kanskje de er i slekt?  Men det holdt visst akkurat til å legge ut dagens.  I morgen blir det atter en travel dag.



1 kommentar:

  1. Jeg synes du skal takke ja til surstoffapparat, det er jo greit å ha i hus om du skulle trenge det ved fysisk aktivitet, da orker du nemlig mer, og det er sunt å trene, det bekreftet jo legen, ergometersykkel foran TV f.eks :-)

    SvarSlett