søndag 6. november 2011

Hvem er dere?


På de fleste blogger så finnes det tellere, og man kan også legge inn kart over alle visninger, med tellere. Jeg har et slikt kart og teller, og der er det mye forunderlig:


Til sammen så har jeg 41 542 sidevisninger fra bloggen ble opprettet i 2010. De fleste kommer via kreftforeningen.no, noen fra facebook og noen fra andre søkemotorer.

Jeg har noen trofaste lesere i Saudi-Arabia, og Egypt. Hvem er dere mon tro? Det er ikke bare en gang, med jevne mellomrom kommer disse besøkende fram.

Ellers har jeg hatt lesere fra hele verden, alle verdensdeler og det siste flagget var fra Kenya! Hallo Kenya, jeg regner med at det kanskje er noen norske der nede selv om bloggen kan oversettes til ganske mange språk med hjelp av Google-translater.

Det har vært gjester på bloggen fra 32 forskjellige land + 3 som ikke er identifisert av en eller annen grunn. Det er sånn at jeg lurer veldig på hvem disse leserne er? Jeg vet godt hvem leserne i Japan er!!! Hallo Japan, vi møtes til jul!

Jeg har vel aldri fått kommentarer fra fjerne himmelstrøk, og jeg tar gjerne imot et vink, hvem er du der i Kenya, Saudi-Arabia, United Arab Emirates, Palestina, Russia, Belgium, Israel osv?

1 kommentar:

  1. Fint å lese bloggen din! Jeg linker den opp på siden min - håper du har det bra!!

    Så mange treff du har. Har du husket å sette kryss for at dine egne treff på siden ikke skal registreres? Hehe! Jeg visste ikke man kunne gjøre det....fnis. Mye morsommere å følge bloggen når jeg vet at 1000 av treffene ikke er mine egne.....*flaut*

    GOD HELG!

    Klem, Karianne :)

    SvarSlett