søndag 20. juli 2014

Ut på tur

Det blir tur i morgen, biltur til Skudeneshavn.  Gubben er i fin form igjen.  Han styrer med vaskemaskinen, henger opp tøy, putter inn og tar ut av oppvaskmaskin, bærer ut søppel.  Og ikke nok med det han til og med koker havregrøt hver dag og spør om jeg vil ha!!!

Vi skal ikke kjøre selv, vi skal sitte på, og det er nok en betryggelse.  Det blir to overnattinger bare, og vi håper at der er noen Tallships Race-båter der fremdeles når vi kommer.

Vi har det deilig og varmt her nå for tiden, minst 30 grader ble det i dag.  Jeg har fått meg en ny greie, APP heter det visst, på mobilen min som forteller om sted og temperatur samtidig som jeg tar et foto, stilig, ja og veldig mange som legger ut slikt på facebook for tiden.  Og til eventuelle innbruddstyver, vi forlater ikke huset tomt her, det er ikke alle som reiser på tur nei. bare vi to............

Om en uke er det cellegift igjen, men da vet vi kanskje mer om hvordan takle bivirkninger med hensyn til kvalmestillende og smertestillende.  Det var veldig bra at formen skulle bli så bra igjen.  Nå har gubben fått Herbalife-shake hver morgen.  Jeg starta med å gi ham det om dagen også, men nå er apetitten på plass, så det blir bare til frokost.  Det er en næringsdrikk, som smaker godt og gir ham den ernæringen han trenger.  Det hjalp meg veldig godt da jeg hadde det som verst i cellegift-tiden.  Det har tydelig fått ham på beina også.

.
Da er det vel på tide å pakke litt, må vel ha med pc, ladere, fotoapparat, medisiner, toalettsaker og to klesskift.  Får vel se om jeg skal ta med shake også, jeg burde jo det, til frokost. 

2 kommentarer:

  1. Er det noen jeg ønsker en GOOOOd tur så er der dere to.

    SvarSlett
  2. Takk for postitivt melding om gubben. Tall Ship Race besøker Skudeneshavn i dag, håper dere rekker det. De ankommer Bergen den 24. og da er vi der :-) God tur, sjåfør et godt å ha, kan bli litt tummelumsk når en kommer utenfor den trygge heimen i disse dager.

    SvarSlett