lørdag 1. januar 2011

Godt nyttår!

Det var tre soler for noen dager siden, her er to av dem!
Det ble en stille og rolig feiring her hos oss i går kveld. Vi spiste god mat, så på TV og surfa på internett. Boing Boing på TV var forresten hysterisk morsomt, jeg var redd for å omkomme av latter en stund, men jeg overlevde. Akkurat som jeg har overlevd året 2010. Det hadde jeg ikke trodd sommeren og høsten 2009!

Jeg føler meg til og med ganske frisk innimellom, bortsett fra at jeg har dårlig pustekapasitet da. Det er kanskje ikke så merkelig at jeg føler meg ganske sprek og oppegående for tiden, med en neve cortisontabletter hver morgen så er det vel litt kunstig opprettholdt form. Det vanskelige blir vel når jeg har slutta med dem, det er jo nedtrapping på gang. Tre tabletter denne uken, fire forrige uke, to neste uke og så en pr dag uken etterpå.

Vi har rådyr i hagen om natta, de har laget seg noen groper i snøen under et epletre hvor det henger epler fortsatt. Det er ganske artig at disse dyra kommer her, midt i boligstrøket, ganske trangt mellom husene er det også. Jeg skulle bare ønske at jeg fikk se dem, men da må jeg vel være oppe om natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar