fredag 7. februar 2014

Ny rekord i dag.........

Jo da, det ble ny rekord i dag også, på sykkel denne gangen.  1.5 km - 10 min.  Og jeg sykla 6.23 min før jeg måtte hvile, er det ikke fantastisk??  Det har ikke blitt så mye trening i dag som i går, men det er nok sikkert helt i orden det.  En time i treningsrommet og 2593 skritt i løpet av dagen.

I går kveld, torsdag, da var det underholdning nede i Festsalen.  Det er det hver torsdag kveld, underholdning, loddsalg, kaffe og kaker.  Det har nå vært litt ymse kvalitet på denne underholdningen, men i går kveld var de veldig bra de som kom.  Wenche og Tore, spilte og sang i en time, og sannelig var det noen som danset også.  De hadde nok opptrådt før de to, de var litt borti jazz også, og det liker jo jeg veldig godt.

Wenche og Tore i aksjon.

Reidar loddkjøper og Hanne loddselger, blide og fornøyde.

Emily og Kjell med sitt dansenummer som var øvd inn kvelden før.  Emily er den som ordner med kulturen på huset, og hun har også ansvaret for arbeidsstua i underetasjen.


Dagens "store" aktivitet for de modigste og spreke, klatring i gymsalen. Jeg klatret ikke, jeg er nok ikke sterk nok i bena.  Jeg måtte jo så klart ned for å se på.....Det var mange andre som benyttet seg av tilbudet. 
Alle personer som er avbildet på innlegget i dag har blitt spurt og sagt ja til å bli fotografert og publisert her.

Det har da vært litt travelt i dag også .  Undervisning i dag var Inhalasjonsteknikk, og der var det litt av hvert å plukke med seg.  Sykepleier gjennomgikk de forskjellige typer medisin og fortalte om teknikker for å bruke dem riktig.  Ellers var det Ukeslutt-møte hvor vi gikk gjennom uka som var gått og programmet for uka som kommer.  Da fikk jeg jo se det at i  neste uke skal jeg reise hjem!!  Jeg føler at jeg kom litt sent i gang, skulle vel ha vært her en uke til........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar