fredag 21. februar 2014

Mens jeg venter......

Mens jeg venter på bli frisk......Nå er jeg pottetettforkjølet.  Nesa renner og hodet verker, det ble lite søvn i natt.  Huff og huff, dette er ikke bra.
Ja mens jeg venter på å bli frisk igjen....... dette går vel over, brenner ut, uten noe komplikasjoner får vi vel tro.  Å ja og mens vi venter på det så har jeg masse videoer på Youtube, hele 33 stk, mye fin musikk og masse fine bilder.  Det er noen timers avkobling det, bare sjekk HER.  Navnet mitt på Youtube er eljonorway.  I dag har det virkelig vært litt action på min youtube-konto. 10 hoteller på Lanzarote har funnet og delt min video "Lanzarote in my Heart", og det er jo veldig hyggelig!!  De har lagt den ut på sine hjemmesider.  Jeg regner med at alle disse ti er i et slags samarbeid ettersom alle har delt den, omtrent samtidig.  Nå blir den sett av mange ihvertfall,  Dere skal så klart også få nyte den her:




Ikke nok med det,  jeg har jo en reiseblogg også, her kan du finne tips til sommerferien, eller andre ferier.  HER finnes den, med kategorier til høyre, oppdelt i forskjellige land pluss litt diverse mat og reiseproblematikk.  Der finnes også en egen kategori for båtferier.

Dette bildet kan få lov til å representere reisebloggen min, det er en sørlandsidyll fra Korshavn sommeren 2012:



Og så har jeg en fotoblogg, men den er veldig passiv, den er det.  Jeg har ikke vært så mye ute i fotografhensikt i det siste, og har vel heller ikke knipset noen blinkskudd.  forresten jo, jeg har et jeg skal legge ut når jeg tenker meg om.  Adressen til fotobloggen finner du HER.
Mange av mine youtube-videoer er lagt ut på reiseblogg og fotoblogg.  De hører liksom hjemme der også.

Lykke til med både youtube, reiseblogg og fotoblogg.  Mange timers avkobling der.......


2 kommentarer:

  1. Ta deg en cognac eller en rødvinstoddy, det åpner opp :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaaa kanskje det..........og det er jo lørdag i dag.

      Slett