mandag 1. april 2013

Spillforespørsler, enkelt å kvitte seg med.....




Det er ikke noe å stresse med dette her.  Det er så enkelt så......Sjekk bildet over her.  Når du får en forspørsel om spill, så ikke bli irritert og legg i vei og skriv masse tull om at du slett ikke vil ha slike forespørsler.  Det er ikke sikkert at avsender vet at du har fått noe en gang. 

Nei da, pust dypt og sjekk dette bildet.  Ser du pilen der oppe øverst til venstre?
Punkt 1.  Klikk på det merket.  Da vil du se at noen har invitert deg til et spill.
Punkt 2.  Se den andre pilen som peker mot Deaktiver.  Vel, klikk i krysset




Punkt 3.  Da får du plutselig to valg ser det ut som, nemlig Deaktiver eller Behold aktivert.  Velg Deaktiver, klikk der den røde pilen peker.




Punkt 4. Så får du en fin melding, du vil ikke få flere varsler fra dette spillet!!


Verre var det ikke, og slik kan du gjøre hver gang du får en spillforepørsel.  Dette er absolutt den beste måten å gjøre det på, etter min mening.  Og så er det litt viktig å huske på, mener jeg, at disse spillene faktisk kan gjøre stor nytte for seg, hos enkelte!!!

Jeg satt/lå i seng på Ahus, med skjermen foran meg, og puslet og stelte med Farmville i flere uker i en periode av mitt liv.  Jeg var veldig syk og isolert pga cellegiftbehandlingen.  Dette var faktisk noe som holdt meg i gang, det eneste jeg orket. Kattene mjauet, kuene rautet og hestene vrinsket, og det var sånn passe liv og røre.  Jeg hadde til og med et lite japansk hjørne der.

I dag kan jeg ikke fatte at jeg holdt på med det. Det frister ikke i det hele tatt.  Men irritert blir jeg ikke, for jeg husker enda hvor stor nytteverdi det hadde for meg der og da. 

Ta vare på denne oppskriften merk den som favoritt/bokmerke ett eller annet sted så slipper du å skrive masse greier på veggen din, masse som blir borte med en gang og som ikke virker.

....og vil du følge bloggen på Facebook finner du linken HER og velger Liker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar