søndag 20. mars 2011

Snart ny PC

Nytt i dag, jeg har gått tur i korridoren uten rullator og surstoff, er det ikke flott? Det er jo snart tirsdag, og da skal jeg hjem så jeg må så klart trene. Dessuten så har det jo vært så strålende vær ute i dag, det kom litt inn i korridoren også! Det er jeg ganske sikker på.

Det som opptar meg i dag er ikke situasjonen på Ahus, Nei, det er kjøp av ny PC, ny bærbar PC, dvs en pc som jeg klarer å bære på. Den jeg har er altfor stor og tung, den fortjener ikke engang å bli kalt for bærbar. Jeg er sikker på at jeg hadde blitt bra for lenge siden, i ribbeina mine hvis min pc hadde vært mer bærbar. Så nå er det like før. Jeg har tre stk å velge mellom. For meg er jo fargen også viktig da, merkelig nok. He he, hm hm

Den røde er jo flottest, men kanskje litt for stor i størrelse. Den svarte er nok best, men det blir nok kanskje den blå, tror jeg.







http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=607083#extra

Nye reiseråd fra UD i dag, og forvirrende som alt annet ang Japan. Anbefaler de nordmenn å forlate Tokyo? Eller er det bare en anbefaling om å ha jod-.tabletter i beredskap? Artikkelen slutter jo optimistisk?

http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7557354

3 kommentarer:

  1. først så skriver du kommentaren. Så velger du: Kommenter som Navn/nettadresse, skriv inn kun navnet.
    Så velger du Forhåndsvisning

    SvarSlett
  2. Vent til mai, så kjøper du en iPad 2! Liten, lett og hendig.

    :-)

    SvarSlett
  3. Hele verden er et rot! Se nede i Middelhavet! Kanskje godt vi er hjemme fra Malta - selvom malteserne selv ikke vil innblandes i konflikten så er det farlig nær, og med i EU.

    Bare igår kom totusen flyktninger til Lampedusa i Italia - fortsatt alle fra Tunis, merkelig nok. Trodde ungdommen skulle bygge opp landet etter revolusjonen. Når jeg studerer bildene over flyktningene er det MENN 20-40 år stort sett. Ikke "fattiglus" med mobil og annet utstyr.
    Hva skjer når kranene åpnes fra Libya - og Egypt?
    Her er tidlig mandag morgen, ungdommene skal avgårde xsenest 07.30, den ene helt på "kokeskole" i Nannestad, en til Eidsvoll og en her på Verket. Mens de to yngste skal være skoleklar 08.15.
    I em er mamma og pappa hjemme fra en fantastisk weekend bladt geisirer og blå laguner på Island. Hilsen skravlegubben

    SvarSlett