onsdag 9. mai 2012

Tryg Forsikring

Tryg forsikring, det er toppers

For en tid tilbake byttet vi forsikringsselskap, fra Gjensidige til Tryg. Dette gjorde vi fordi det lokale gjensidige-kontoret her skulle legges ned. Når vi ikke lengre hadde den lokale og nære tilknytningen så ble det pris som valgte for oss i første rekke. Vi sparte mange kroner i året på å bytte, skulle vel ha gjort det for lenge siden, men så var det det med den lokale kontakten da.

Uansett, nå var jeg litt spent på hvordan det ville bli med vår avlyste reise til Kypros. Vi skulle vært i solen på Kypros nå, hadde billett fra mandag 7. mai og skulle være til 14. mai. Dette var jo litt vanskelig ettersom jeg var innlagt og syk på reisedagen.

Nå har jeg nettopp tatt en telefon til Tryg, og du verden for en service. De setter inn beløpet på min konto nå straks, og jeg må ta vare på legeerklæringen og billetter i en viss tid i tilfelle de skal ha tilgang på dem. Og alt dette ordnet på et blunk pr telefon!!

Dette selskapet kan absolutt anbefales og mer info finner du her!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar