tirsdag 11. januar 2011

Jula er over


Er det rart man legger på seg?

Jula er over, og julepynten er lagt tilbake i kassene sine. Jeg har virkelig ”spist meg opp” i jula. Det er vel ikke akkurat nyttig kost jeg har fråtset i, men det er jul bare en gang i året, ikke sant? Jeg tror nesten jeg har lagt på meg 3 kilo.

Da kiloene raste av meg i forbindelse med stråling og cellegift, så lovte jeg meg selv at jeg aldri noen gang skulle slanke meg igjen! Det skal jeg heller ikke, slanke meg, men det er jo en annen sak å tenke litt på at man skal spise sunt og riktig. Jeg har blitt kjent med Herbalife-produktene, og de passer meg helt utmerket. Jeg bruker dem som tilskudd for å få litt bedre balanse, og det virker bra for meg. Vi har hatt veldig mye godt her i julen, og masse gode kaker. Det skal vel ikke bli slik hver dag framover, men av og til skal vi sannelig kose oss med kake, det er sikkert.

Jeg begynner å se frisk ut igjen, og det er så herlig. Jeg har det godt for tiden. I morges, da jeg våknet, måtte jeg bare ligge og nyte tilværelsen, med fin pust, ikke noe tung i det hele tatt (så lenge jeg ligger i ro he he), ikke noe knitring og spraking som forstyrrer så mye at det bare er å stå opp. Ikke hadde jeg vondt noe sted heller, det var en nytelse rett og slett. Gid resten av året blir like bra som min morgenstund i dag var det.


Julen 2010, begynner å bli feit!

Rhodos sept 2010, litt sliten ja


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar