mandag 17. januar 2011

Dagen i dag

Et uvanlig motiv dukket opp på min vei.
Dagen i dag har vært veldig bra. Jeg har jobbet litt i vår lille bedrift som driver med regnskapsførsel. Jeg har også printet ut noen flotte bilder som jeg tok i går på en liten fotosafari.

Vi trodde vi var uheldig med været men det var tvert i mot. Tåkete og snø, helt utrolig stemning.

Jeg har nå omtrent helt sluttet med smertestillende, men jeg har vondt fremdeles. Ikke så vondt at jeg må ty til paracet men kanskje jeg burde ta litt av det likevel. Det er så pass vondt at jeg blir enda skjevere. Er det noen som kjenner noen som har fjernet en lunge? Det var jo ganske vanlig i tuberkulosens tid, at det skjedde. Jeg kan ikke huske at jeg har registrert at de ble skjeve av den grunn. Men det er nå bare en bagatell, jeg kan godt være frisk og skjev, det er helt i orden.

I kveld har jeg en oppgave jeg skal ta fatt på. Startour har utlyst en konkurranse, skriv en reiseartikkel om ditt beste sommerferieminne, der har jeg visse planer. Jeg må jo nesten sende inn ett bidrag, premien er reisegavekort på 10.000 kr. Jeg har mange turer å ta av, hele 38 av mine reisebrev ligger på Startours Reiseforum.

I dag er jeg ellers så sprek at jeg glemmer å ta min pustemedisin av den enkle grunn at det ikke har vært det store behovet, er det ikke fantastisk?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar