søndag 5. august 2012

Fremdeles på tur


Jeg på båttur fremdeles, og det går veldig bra. Den dårlige erfaringen min i Engelsviken har vært ganske ensom. Alle andre havner har vært fine for meg. Været hadde nok også betydning. Her vi er nå er det beste så langt når det gjelder muligheter for å ta seg rundt selv om man er litt hemmet. Vi er i Horten Gjestehavn, en skikkelig perle!!

Helsa har vært fin, dvs jeg har vel oppdaget at i regnvær og tåke så er jeg tyngre i pusten. Jeg slapper av med det nå, det viste seg at pustekapasiteten steg med høyden på ”taket”, dvs blå himmel og sol. Da er det i grunnen bare å slappe av på regnværsdager, det kommer alltids bedre vær. Ettersom vi stort sett besøker gjestehavner med strøm så bruker jeg det store forstøverapparatet hver dag. Jeg har jo så klart med meg det lille batteridrevne også, til dekksbruk.

I går kveld var vi på familiefest på landjorda, og eneste problemet jeg hadde med det var da vi skulle hjem. Da slapp jeg plutselig opp for luft da jeg skulle gå fra ”festplassen” til bilen som skulle kjøre oss ned til båten. Aner ikke hvorfor, kanskje det bare var stress, eller for mye rødvin, eller litt av begge deler. Ingen vits i å tenke på det, neste gang skal jeg ikke stresse for å bli ”ferdig” med å pakke sammen eiendeler og skynde meg slik at de andre slipper å vente på meg. Ha ha, de kan da bare vente, jeg MÅ bruke den tiden jeg trenger, nemlig. Og så vet jeg jo også at SÅ travelt har de det ikke, de som skal kjøre meg, det er bare inne i mitt hode.

Følg med på turen vår på reisebloggen, den har fremdeles denne adressen: Reisebloggen





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar