onsdag 8. februar 2012

Home and Away

Jeg er hekta på et tv-program! Det er Home and Away, australsk serie som har gått på TV2 i flere år. Da jeg ble operert og senere var innlagt etter hver cellegift, mye på isolat, da så jeg på omtrent alt som ble sendt på tv. Mange serier, mye tull og tøys, og mye bra også. Det er jo sendinger hele dagen, på alle kanaler, det vanskelige var å velge.


Noen serier fulgte meg hjem, heldigvis var det noen som sluttet av seg selv……Men Home and Away går fremdeles, og den må jeg bare se, i ukedagene. Lørdag og søndag er det ikke noen sending, og hvis det er sportssendinger på ukedagene, da er det heller ikke. Så sånn kan det gå, også jeg ble hekta, jeg som omtrent aldri så på tv, i hvert fall ikke serier!

Nå som det er vinter, snø og kuldegrader, og ingen Lanzarote-tur i sikte så benytter jeg meg av min avhengighet til noe nyttig. Jeg sykler mens jeg ser på!! Trimsykkelen min er plassert i stua rett og slett, med god utsikt til TV-skjermen. I går klarte jeg jamen 18 min!! Programmet varer vel bare 20 min så blir jeg sprekere nå så må jeg finne et annet program å sykle til.

Men nå bør snart TV2 endre sine snutter mellom programmene sine, jeg får dårlige følelser i kroppen av å høre det samme mellom programmene som jeg hørte da jeg lå der på sykehuset og var fryktelig kvalm!!!

1 kommentar:

  1. Sjønner godt du er hekta, jeg! Selv er jeg hekta på romaner, som du får kjøpt i butikken storgårdsfolk. Odelsjenta. krig og kjærlighet. Og jeg sier MED MER. for meg er det en god avslapning. Liten virkelighetsflukt fra dagens krav og kjas. Jobber og maser ellers til daglig. KOS deg med tv! Og lykke til. du er flink til å trimme. Du står på og vil bli i bedre form. Det ser ut som du får store helsegevister! Så Flott!

    SvarSlett