tirsdag 23. august 2011

Gode nyheter og ny infeksjon

Det er veldig hyggelig og fint å ha masse reisebrev og bilder.  Jeg har fått en ny luftveisinfeksjon og sitter liksom bare her.  Fysiske utskeielser er vanskelig, med dårlig pust.  I går var jeg i nærheten av "Ring 113-tilstand" men dro til fastlegen istedefor.  Der ble vi enig om en skikkelig hestekur med antibiotika og kortison (hmmm bare en måned siden siste).  Det kom så snikende på søndag, lørdag var jeg supersprek, og søndag skikkelig dårlig.  Og i dag, mye mye bedre etter kun ett døgn med mer kortison. 

Hos fastlegen traff vi også gubbens fastlege som kunne fortelle at hudkreften var borte.   Borte vekk.  Det de skar bort sist var rent og pent.  Hurra, god nyhet!!!

Når det gjelder dårlig form og tilstand så er det veldig hyggelig å sysle med de gamle reisenotatene og bildene selv om det er litt vemodig å lese om alt jeg kunne gjøre før, i den gamle tiden...................
I disse dager er det akkurat et år siden vi reiste til sydligere strøk for første gang etter kreftsykdommen min, og det var litt av hvert vi opplevde i grunnen:


Jeg har tidligere lagt inn noen avsnitt her fra turen, men her kommer hele reisebloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar