søndag 12. september 2010

En skinnende dag i dag

Et nyvasket hus, rent i alle kriker og kroker, vinduer pusset, dørkarmer rene. Det skinner på kjøkken og bad, det har skjedd et mirakel her i huset i dag!!

Vi har nå en avtale med en engel som skal komme til oss annenhver uke. Hun er utstyrt med kluter og koster, ajax og klorin, og alt mulig annet. Det er en lettelse så utrolig stor at det er vanskelig å beskrive! Og denne engelen har rukket over hele leiligheten i dag, overalt, helt utrolig!!! Jeg var redd for at hun ville snu i døra i går, da hun var her for å se på tilstanden, men det gikk bra. Hun stupte inn i kaoset i dag og vi fikk en avtale, hurra.

Formen er også bedre, jeg har en ekkel hoste, men ikke annet å vente etter to uker med aircondition. Ellers er alt mye bedre, og jeg er absolutt i stand til å vandre fram og tilbake på gulvet mellom rommene. Når hosten er borte skal det nok bli treningssenteret også, med hjelp av fysioterapaut Robert.

Det var i grunnen veldig greit med den syden-turen, da fikk vi se hvilken tilstand vi egentlig befant oss i, ute i den store verden. Ikke så lett å måle formkurven mellom sofaen og senga i heimen. Jeg var mye dårligere enn jeg var klar over, men depper ikke over det. Johs er heller ikke i form. Nå skal vi bygge oss opp igjen, begge to.

I morgen, søndag, skal vi til søster Lillian og spise fårikål, nam nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar