tirsdag 29. mars 2011

Trim og sol


Jeg har kledd godt på meg!

Jo da, i dag ble det både trim og sol og mer til. Jeg satte meg ut i solen, godt kledd, og der var det så deilig at jeg ble sittende en hel time istedefor den planlagte halve timen.

Man bør være i solen minst 20 min hver dag, i følge opplysninger på internett, så ettersom det var bare ansiktet og hendene som fikk sol i dag så var det sikkert bra med en hel time. Mye frisk luft også da, skjønner godt at de i gamle dager plasserte lungepasienter på rekke og rad utendørs!

Jeg leste også et sted på internett at øl var bra for benskjørhet, så jeg ofra meg i dag og drakk et lite glass selv om jeg egentlig ikke er så glad i øl. Alt for helsa!!! Nå skulle jeg også gjerne hatt kontakt med en fysioterapaut som kunne veilede meg skikkelig i øvelser som IKKE er skadelig for meg……..

Det er underlig med slike blogger. I løpet av siste uke/måned har jeg lesere fra Norge, Israel, Japan, Frankrike, Saudi-Arabia, Kina, USA, Sverige, De forente arabiske emirater, Canada, Tyskland, Indonesia, Australia, Thailand, Spania, Kypros, Egypt og Chile. Hvem er alle disse? De må vel være norske regner jeg med, og de aller fleste kommer inn via kreftforeningen.no. Det er spennende med slike statistikker som vi får tilgang til når vi har blogg.


Slik ser bildet ut på den japanske siden som viser jordskjelv.
Japan i dag, rolig og ingen store urovekkende meldinger fra Statens Strålevern. Det er der jeg følger med, og de sier fremdeles at situasjonen er urovekkende og ikke under kontroll, men ingen forverring i forhold til i går. Det er bra. Ellers, det skrangler fremdeles der borte, Kl 19.59 lokal japansk tid var det nye store skjelv , styrke 6.4, i de samme områder som det store skjelvet 11. mars. Det er underlig at ikke alle bygninger har ramlet sammen!

Ellers, jeg har lagt ut mer på reisebloggen min, det er mat i dag:
http://eljosreise.blogg.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar