søndag 30. juli 2017

Trøste og bære.......

Mitt innlegg om sykdom og alt jeg ikke orket, og alt som har strømmet over meg de siste ti månedene, det var slett ikke meningen å skrive om dette for å få sympati og støtteerklæringer i haugevis.  Jeg takker jo for dem selvfølgelig, men meningen var å opplyse mine omgivelser om at jeg slett ikke er så frisk som jeg ser ut for å være.  Det hender rett som det er at jeg må ha en ”liggedag” og da er det jo ingen som ser meg selvfølgelig.  Jeg tåler slett ikke alt mulig, og av og til så er det ikke engang krefter for å re opp senga.  

Men nok om det, i dag har jeg reid opp senga!!  Og jeg har til og med hengt opp bilder i gangen. Se så fint det ble!

Det andre innlegget mitt, det jeg la ut i går, der har jeg fått ganske mange reaksjoner.  Jeg takker for det.  Meningen var jo akkurat at de som driver med slikt skal tenke seg om. Og kanskje til og med føle seg litt uthengt og lei seg.  Da har mitt budskap kommet fram.  De er nok lei seg de som har blitt blokkert også.  Det som ble helt feil i den sammenhengen er at noen tror at jeg har skrevet akkurat om DEM, og bare om dem!!   Og bare om ting som har skjedd i det siste…….

Det stemmer da absolutt ikke.  Jeg skrev faktisk om mye av det samme nesten for et år siden, og den linken finner du  http://eljosreise.blogg.no/1469350491_oppsummeringen.html.


Hvis nå innlegget mitt i går kunne ha ført til at flere av disse blokkeringene i det ganske land ble opphevet, så kunne jeg jo være veldig fornøyd.   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar