torsdag 19. januar 2012

Tusen tusen takk til alle fjesbokvenner og bloggvenner

Tusen tusen takk, alle mine facebook-venner og bloggvenner. En uke innlagt på isolat, men ikke isolert! Takket være dere alle sammen som har kommentert og trykket Liker på bilder, statuser og blogginnlegg så har jeg hatt følelsen av å ha hatt kontakt med dere alle sammen. Ja det er jo ikke bare en følelse, jeg HAR jo hatt kontakt med dere. Jeg har fått tilbakemeldinger og gode ønsker. Jeg tror nesten ganske sikkert at dere har spart meg for både psykolog og mange valiumer. Er det ikke flott at slike muligheter som dette finnes? Og at gamlinger som meg kan bruke de såkalte sosiale medier? Supert.


Nå er jeg på Stensby Sykehus, og dette er en avdeling av Ahus. Hit kommer vi når vi blir litt friskere og ikke trenger så mye behandling som vi fikk tidligere. Her er det godt å være, og jeg har allerede gått noen meter i korridoren og det gikk veldig fint. Nå får dere alle krysse fingre og tær for at jeg ikke skal hoste på meg ribbeinsbrudd igjen. Jeg har en skikkelig hostedag, og stemmen er omtrent borte, men uansett, JEG PUSTER!!! Til og med uten hjelp!

Og jeg er sulten og gleder meg til middag. Enerom har jeg også fått, egentlig et isolatrom, hmm i tilfelle jeg må isoleres igjen…..Uansett, koser meg med dette, kan se på TV og hoste og harke uten å forstyrre noen, det kjennes bra ut.

3 kommentarer:

  1. Kjære tapre du,
    Jeg er SÅ glad for å høre at det går bedre med deg, flott at du er på Stensby. Du puster selv, går tur i korridoren og i tillegg gleder deg il middag. Dette går en vei og det er framover.
    Takk for vakre ROSER og rosende ord.
    'Vi snakkes' ;-)

    God bedring klem fra
    Ninja

    SvarSlett
  2. Godt å lese gode meldingar frå deg -
    naturlegvis er sosiale medier særs nyttig for oss vaksne også!
    God betring!

    SvarSlett
  3. Selv takk, Ellen. Hilsen oss på røverkollen

    SvarSlett