tirsdag 14. desember 2010

Yesss!

I dag har jeg vært hos legen. Jeg har jo vært litt dårlig i det siste, og skal nå ta mer cortison i tre dager for å komme over denne ”kneika”. Det begynner faktisk å bli bedre allerede, det piper ikke så voldsomt lengre. I natt peip det ikke i det hele tatt (nesten ikke i hvert fall).

Men den STORE nyheten og gleden var at nå er blodprosenten min innenfor normalen. Hurra, tenk det. Den starta vel sånn litt mer enn 8, og det var like før jeg måtte ha blodoverføring igjen etter cellegiften i månedskiftet jan/feb. Så har den sakte, veldig sakte krabbet oppover til i dag da den var ”innenfor” normalen. Så nå ser det ut som om det begynner å ordne seg igjen, i kroppen din, sa legen. Ja visst, det er jo så vi nærmer oss snart ett år siden siste cellegift-kur.

Det kan nok stemme, jeg er ikke så svimmel og slapp for tiden, jeg begynner faktisk å våkne igjen, og det er bare herlig.

.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar