søndag 10. april 2011

Oppegående fremdeles.

Jeg er da oppegående fremdeles, og jeg er veldig aktiv på reisebloggen min!!  http://eljosreise.blogg.no/

Natta var ikke god.  I går kveld var jeg særdeles tung i pusten, og i natt våkna jeg av smerter.  Da tenkte jeg at dette gikk nok ikke så bra, det med å kutte ned på kortison.  Men så gikk det faktisk over, helt av seg selv.  Det kunne rett og slett bare vært det at jeg hadde ligget forkjært, eller ligget for lenge på samme side.  ribbeina mine blir jo litt utslitt når jeg ligger på dem!!  Det er jo ganske dumt å gå her og forvente at jeg skal bli dårligere pga av den kortisonen som blir satt ned.  Det er vel omtrent som å "mane" det fram selv!

I dag skal jeg ta mer forstøvermedisin, skal se om pusten blir bedre da.  Jeg bruker ikke maksdose så det kan være lurt å prøve det.  Men jeg er så glemsk, dvs husker ikke , ser ikke på klokka, og vips har tiden gått fra meg.....

Jeg har til nå hatt over 26.000 visninger på denne bloggen, og de fleste kommer via kreftforeningen.no.  Det er ganske mange det. Det er så mye sørgelig å lese på kreftbloggene, det er mange som må gi opp, men heldigvis - mange klarer seg også videre i livet.

For tiden så er det jo Kolsen som plager meg mest.  Dvs det kan jo være ettervirkninger av cellegiften også.  Jeg har forstått det slik at dette kan vare ganske lenge, og noe går aldri over.  Jeg får feks krampe i fingrene!!  Det er noe veldig merkelig og jeg skylder på cellegiften.  Det hender faktisk også fremdeles at jeg blir overmannet av en voldsom trøtthet, fatigue heter det visst, eller noe slikt.  Da er det ikke noe annet som hjelper enn å legge seg ned.  Jeg blir fullstendig utmattet.  Heldigvis er ikke dette ofte, men hadde et slikt tilfelle på fredag.

Det ser ut som om det kan bli en time eller to i solen også i dag, jeg håper det, sol og frisk luft er sunt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar