torsdag 14. april 2011

Japan og opptrapping

Nydelige japanske blomster
Da er jeg igang med opptrapping igjen, opptrapping av kortison, så da er jeg nok bedre i løpet av noen få dager.  Fastlegen vil sende meg videre til lungespesialist for ny utredning vedrørende medisinering og den slags.  Han vil ikke "blande" seg bort i det, og det er jeg veldig enig i.

Så skal jeg kanskje prøve akupunktur for disse smertene i operasjonsområdet.  Det er ganske greit når jeg sitter i sofaen hele dagen, da er det ikke noe som gjør vondt, men jeg vil jo gjerne opp fra sofaen da, uten smertestillende.  På sykehuset sa de det at det kunne være ganske normalt å ha smerter så lenge pga av nerver og muskler og alt som fantes i det området.  Ja ja det er vel så, men det kan jo være spennende å prøve med akupunktur.

Masse blodprøver ble tatt, men de vet jeg ikke noe om enda.  B12 sprøyte fikk jeg også, så nå kan våren snart bare komme.

Men.....det er merkelig, jeg har vært i utlandet to ganger som handikappet, og det gikk vel egentlig dårlig, havnet jo på sykehuset etter hver gang.  Likevel sitter jeg her og sjekker turer og billetter og priser!!!  Til og med  Finnair.com har jeg vært innom og funnet ut at man får rullestol og assistanse der også, til Japan, he he. Jeg er tydelig optimist ihvertfall, man skal vel aldri gi opp!

Reiserådet om å holde seg unna hele Japan ble opphevet i går, så da blir det nok tur på ungdommene her likevel, og onkel og tante i Japan får besøk i påsken.  turen ble kansellert i går, omtrent en time før opphevingen, men jeg tror det gikk greit å oppheve kanselleringen som ikke var nødvendig fordi reiserådet ble opphevet.  En vanskelig verden dette......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar