onsdag 19. august 2015

Bedre og bedre........

Jeg fikk tilbud om hjemmehjelp, skrev om det i forrige innlegg.  Det ble litt for dyrt, jeg sendte et brev til kommunen hvor jeg takket for tilbudet men dessverre måtte avslå da det ble for dyrt å betale kr 2186 pr mnd, med besøk hver tredje uke.

Dagen etter fikk jeg telefon fra kommunen, det var trykkfeil i brevet, det skulle være kr 186 pr mnd!!!!  Jeg skulle få nytt brev, med riktig sum.  Ja ja, 186 pr mnd, det var jo nesten altfor billig igjen, så jeg stoler ikke helt på det heller, jeg får vel vente og se hva jeg får skriftlig tror jeg.    Men det var da litt av en skrivefeil!

Jeg blir bedre, absolutt, har ingen hosteperioder om natta lengre, og føler meg bedre også selv om jeg er veldig sliten fremdeles.  Det er ingen spøk å få lungebetennelse når man har bare en lunge og det attpåtil er Kols i den.  Det er faktisk en ganske alvorlig diagnose det.  Men det ser ut som om det gikk bra denne gangen også..........

Det er en travel periode jeg har foran meg, og jeg liker det ikke, jeg blir stresset av det.  I neste uke er det benskjørhetsmåling på Martine Hansens Hospital.  Så er det avdeling for blodsykdommer på Ahus, de skal se om jeg har noen blodsykdom som også Martine Hansen skal forske i.  Så,  7. september er det ny innleggelse på Martine Hansens Hospital.  De skal fortsette med sine undersøkelser som de måtte slutte med da jeg skulle ta gråstær-operasjon. Innimellom her skal jeg til optiker for å få nye briller.

Så nå er jeg snart utredet for det aller meste.........

Og endelig kom sommeren til oss.  Jeg nyter været og har vært en rullestoltur hver dag.

Eller jeg sitter bare ute og glor.......og nyter og ser på småfuglene som jeg faktisk mater også om sommeren.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar